31.03.2020

Гр.  08/19. 02/19.  05/18. 02/17.  03/17


                           Універсальний комплекс вправ для ранкової зарядки:

1. Почніть ранкову зарядку з ходьби. Ходіть по колу розмахуючи руками в різні боки 2-3 хвилини. Потім 1 хвилину побігайте на одному місці, при цьому – високо піднімайте коліна.
2. Початкове положення: ноги на ширині плечей, спина рівна, руки поставлені на бік. Спочатку опускайте голову вправо, потім вліво, стежте за тим, що б плечі залишалися нерухливими, потім опускайте голову вперед і назад. Зробіть нахил голови в кожну сторону по 10-15 разів.
3. Початкове положення таке ж: зробіть кругові рухи голови. Спочатку повертайте головою за годинниковою стрілкою, потів проти годинникової стрілки. В кожну сторону зробіть 10-15 кіл.
4. Початкове положення залишається попереднім, тільки руки витягніть вперед. Зробіть кругові обертання кистями рук 10-15 разів в одну і в іншу сторону, потім зробіть обертання в ліктьових суглобах, також 10-15 разів на дві сторони і перейдіть до обертання рук в плечових суглобах.
Основні правила ранкової зарядки
Основні правила ранкової зарядки
5. Залишайтесь у вихідному положення, руки підніміть вгору в "замку". Зробіть нахили в бік. Спочатку нахиляйтеся вправо, потім зробіть нахили вліво, відчуйте м’язи. У кожну сторону виконайте вправу по 10-15 разів.
6. З цього ж положення нахиліться вперед. Нахиляючись до правої ноги, уявіть, що між ніг у вас розсипані сірники "збираючи" їх, потихеньку переходьте до лівої ноги, поверніться у початкове положення. Зробіть 10-15 нахилів в кожну сторону.
7. Початкове положення: ноги на ширині плечей, руки в "замку" за головою, лікті відведені в різні боки. Намагайтеся дістати правим коліном дістати до лівого ліктя і навпаки. Зробіть вправу 10-15 разів, кожною ногою.
8. Присідання: слідкуйте за тим, що б спина була рівною, зробіть 10-15 присідань.
Ранкова зарядка: комплекс вправ
Ранкова зарядка: комплекс вправ
9. Станьте прямо, одну ногу поставте на носок і зробіть кругові рухи стопою ноги. Зробіть 15-20 разів однією ногою і стільки ж іншою.
10. Зробіть декілька віджимань, бажано раз 15-20. Дівчата можуть зробити віджимання з колін.

Гр.  08/19 



Тема : Волейбол.
1.Зробити ранкову гiмнастику.
2. Опрацювати правила з гри у волейбол.


Правила гри у волейболі


Волейбол проводиться на майданчику розміром 9х18м., яка ділиться навпіл сіткою.
Для чоловічих команд сітка розташовується на висоті 2,43 метра,
а для жіночих – 2,25 метрів.
У складі команди грає 6 осіб, які можуть змінюватися по ходу матчу.
Мета гри полягає в приземленні м’яча в зону суперника, при дотриманні правил.
Починається партія з подачі однієї з команд.
Якщо при введенні м’яча в гру він не перелетів сітку або вилетів за межі ігрового майданчика, то чергова подача передається суперникові і на їх рахунок зараховується 1 очко.
Якщо м’яч залишається у грі, то приймаюча команда повинна перекинути його назад. Правила волейболу дозволяють при розіграші зробити три торкання, причому один гравець двічі підряд не може доторкнутися до м’яча.
Щоб якісно провести атаку, кожна команда розігрує м’яч в своїй зоні. Для цього командами придумані власні комбінації, що дозволяють будь-якими способами професійно атакувати.
Якщо розіграш вдалий і м’яч приземлився на майданчик суперників, то команді зараховується 1 очко, а якщо ні, то окуляри віддаються іншій команді. Ні в якому разі не можна під час розіграшу доторкатися будь-якими частинами тіла до сітки, так як ця дія може принести додаткове очко команді супротивників. Також під час матчу гравці на майданчику після втрати м’яча суперником міняються місцями за годинниковою стрілкою. Тому кожну чергову подачу виробляє новий гравець. Єдиний, хто не робить перехід – це ліберо, який виконує функції захисту.
У волейболі може бути зіграно максимум 5 партій, тому серія триває до 3 перемог. Кожна грається до 25 очок. Дуже важливо знати, що виграна партія закінчується тільки в разі розриву в рахунку в 2 очки. Тому рахунок може бути як 28-26, так і 44-42. Все залежить від ентузіазму гравців і їх настрою виграти дану партію. Якщо у серії зафіксований рахунок 2-2, то проводиться вирішальна третє гра до 15 очок.
Позиції у волейболі
Якщо вивчати правила гри у волейбол, то можна виявити, що всього є три позиції атакуючий гравець, оборонний гравець і ліберо.

Атакуючі гравці -
 це ті, які стоять безпосередньо під сіткою, блокують удари противника, а також самі наносять ці удари. Вони не мають право відходити до зовнішньої лінії майданчика та приймати участь в оборонних діях, оскільки це завдання оборонних гравців. Їх двоє, вони приймають удари, які не змогли заблокувати гравці під сіткою, і распасовивают власні атаки. Таким чином, виходить 5 гравців.
Де ж шостий? А шостим виступає вільний захисник, або ліберо. Він більше всіх відрізняється від інших гравців.
По-перше, він носить майку кольору, відмінного від кольорів команди, а по-друге, він може переміщатися по всій зоні оборони, чого не можуть робити інші гравці, прив'язані до своїх позицій.
Правила гри волейбол дозволяють ліберо допомагати захисникам у будь-якому місці, але при цьому позбавляють його можливості здійснювати подачі.
/Files/images/voleybol/6.jpg
Нові правила волейболу
Щорічно в будь-яких видах спорту міняються правила. Це пов’язано з тим, що потрібно постійно знаходити той варіант, з прийняттям якого гравцям, тренерам і суддям було б простіше правильно робити свою справу. Це стосується і волейболу.
Так, наприклад, в 2008 році на 31-му конгресі в Дубаї були затверджені офіційні правила волейболу 2009-2012. З прийняттям таких рішень усі чемпіонати та кубки вже практично скрізь розігруються за новими правилами.
Останні зміни внесли поправки щодо кількості гравців, що входять до складу команди.
Було роз’яснено можливі дії капітанів команд.
З кожним роком змінюються правила, що стосуються переходу суперника через середню лінію. Якщо раніше взагалі не можна було його перетинати, то з прийняттям нових правил це стало дозволеним, головне щоб цей нюанс не завадив ігровому процесу. Схоже рішення стосується правил контакту з сіткою і блокування удару суперника.
Порушення правил
Найбільш характерні для гри помилки гравців і тренера.
При подачі
  • Гравець заступив ногою на простір майданчика.
  • Гравець підкинув і впіймав м'яч.
  • Після закінчення 8 секунд після свистка судді м'яч передається команді суперників.Торкання антени м'ячем.
  • Скоїв подачу до свистка судді.
При розіграші
  • Зроблено більше трьох торкань.
  • Торкання верхнього краю сітки гравцем, що виконує активну ігрову дію.
  • Заступ гравцем задньої лінії триметрової лінії при атаці.
  • Помилка на прийомі: подвійне торкання або затримка м'яча.
  • Торкання антени м'ячем при ударі.
Регламент
  • Порушення розстановки.
  • Неспортивну поведінку одного з гравців чи тренера.

Правила гри у піонербол

Це— спортивна гра з м'ячем, схожа за правилами з волейболом. Зародилася в СРСР в 30-х роках XX століття і призначалася насамперед для дітей шкільного віку (піонерів).
Правила гри
У грі використовується волейбольний м'яч (діаметр— 65-67см, вага— до 300 г). Майданчик має розміри 18х9 метрів. Ігрове поле поділяється сіткою (висота 2,43 м— для чоловічих команд і 2,24 м— для жіночих) навпіл, кожна команда перебуває на своєму ігровому квадраті розмірами 9×9м. В команді від 3 до 7 осіб, відповідно до кількості, ігровий квадрат ділять на умовні ділянки (за кожну відповідає прикріплений гравець)[2].
Гравець задньої лінії, перебуваючи в межах майданчика в дальньому правому куті, робить кидок через сітку на половину поля команди супротивника. Один з гравців протилежної команди повинен зловити м'яч і, зробивши не більше трьох кроків або однієї передачі м'яча і двох кроків на своїй половині майданчика, перекинути його через сітку назад на половину поля першої команди. Один з гравців першої команди також повинен зловити м'яч і, зробивши не більше трьох кроків або однієї передачі м'яча і двох кроків, перекинути його на половину поля команди суперника. І так далі до тих пір, поки м'яч не впаде на землю— тоді команді, яка кинула м'яч зараховується одне очко.
М'яч вважається програним, а команда, що подає, втрачає подачу, якщо:
  • м'яч торкнувся підлоги;
  • гравець зробив більше трьох кроків з м'ячем в атаці;
  • м'яч торкнувся тіла гравця нижче пояса або прокотився по тілу;
  • гравець доторкнувся до сітки;
  • гравець доторкнувся до м'яча двічі підряд;
  • гравець перейшов через середню лінію;
  • м'яч перелетів над сіткою, але приземлився за лініями, що обмежують майданчик;
  • м'яч перелетів під сіткою або торкнувся предметів, що знаходяться поза межами майданчика.
Як і у волейболі, гравці переміщаються по майданчику в наступну зону за годинниковою стрілкою після виграшу подачі. Після набору певної кількості очок (зазвичай 10, 15 або 25 за мінімальної переваги над суперником у 2 очки) команди змінюють сторони поля, і розігрується друга партія. Якщо результат після двох партій рівний (1:1), то призначається третя партія.
Право першої подачі в матчі визначається жеребкуванням, після кожної партії відбувається зміна сторін і першою подає протилежна команда. У середині вирішальної (третьої) партії робиться заміна сторін, подачу після заміни виконує той самий гравець.
Варіанти гри
Іноді діє «правило трьох передач», в цьому випадку гравці однієї команди повинні два рази перекинути м'яч між собою, а третій кидок повинен проводитися на половину поля суперника. Крім того може застосовуватися правило «втрати подачі», яке перш існувало у волейболі. У цьому випадку команда, яка подавала і пропустила м'яч тільки втрачає подачу, але не віддає очок суперникам. Таким чином, за одну подачу очки можуть нараховуватися тільки команді, яка подає.
Існує варіант піонерболу з двома м'ячами. Грають дві команди по 6-8 гравців у кожній. Гравці, які стоять ближче до кутів майданчика, отримують по м'ячу і готуються до подачі (кидка м'ячі на половину поля супротивника) по свистку судді. Після свистка завдання кожної з команд полягає в тому, щоб обидва м'ячі одночасно не опинилися на її половині поля, а торкнулися рук або землі на половині поля суперника. У цьому випадку гра зупиняється і команда, на майданчику якої два м'ячі, програє очко. М'ячі, що зіткнулися в повітрі, повертаються для нової подачі.
В іншому правила схожі з основним варіантом піонерболу.
/Files/images/voleybol/Рисунок1.jpg
Гр . 02/19

Тема : Бадмiнтон.

1. Зробити  універсальний комплекс вправ для ранкової зарядки:

2. Переглянути вiдео матерiал з гри у бадмiнтон.

https://www.youtube.com/watch?v=c2BL2iBOUNo&t=524s

Гр.  05/18 .02/17

Тема:  Баскетбол.

1. Зробити  універсальний комплекс вправ для ранкової зарядки.
2.Вдосконалювати знання  з правил гри у баскетбол. Опрацювати ,вивчити  детально правила гри у стритбол.

ПРАВИЛА ГРИ В БАСКЕТБОЛ 3х3


Для всіх ігрових ситуацій, не згаданих спеціально у наведених нижче Правилах гри 3х3, застосовують Офіційні Правила баскетболу ФІБА.

Ст. 1  Майданчик і м’яч

Гра проходить на половині баскетбольного майданчика з одним (1) кошиком. Відповідає нормі, коли майданчик для гри 3х3 має розмір 15 м у ширину і 11 м у довжину. Майданчик має розмітку звичайного ігрового майданчика, включно з лінією штрафних кидків (5,80 м), лінією дальніх (двохочкових) кидків (6,75 м) і півкруглою зоною без фолу зіткнення під одним кошиком. Можна використовувати половину звичайного баскетбольного майданчика.

Для всіх категорій змагань використовують м’яч розміру 6.

Примітка: Змагання масового рівня з баскетболу 3х3 можуть відбуватися будь-де; розмітку майданчика, якщо вона є, пристосовують до наявних умов.

Ст. 2  Команди

Кожна команда складається з чотирьох (4) гравців – трьох (3) гравців на майданчику і одного (1) запасного.Тренер чи капітан не передбачається.

Ст. 3  Судді

Судді гри – це один (1) суддя на майданчику, ще двоє (2) – це секретар і секундометрист.

Примітка: організатори змагань можуть призначити двох (2) суддів на майданчику.

Ст. 4  Початок гри

4.1   Обидві команди перед початком гри розминаються одночасно.

4.2   Команду, яка отримує перше володіння м’ячем, визначають жеребом (підкиданням монети). Команда, яка виграла жеребкування, може обирати – володіти м’ячем на початку гри, чи на початку можливого додаткового періоду.     

4.3   Гру розпочинають, коли на майданчику присутні троє (3) гравців кожної команди.

Примітка: статті 4.3 і 6.4 застосовують тільки для матчів Світового турне (World Tour) і Чемпіонатів світу з гри 3х3 та відповідних кваліфікаційних змагань (ніякого примусу не може бути у змаганнях для широких мас гравців).

Ст. 5  Зарахування очок

5.1   За м’яч, закинутий зсередини лінії дальніх кидків, зараховують одне (1) очко.

5.2   За м’яч, закинутий з-за лінії дальніх кидків, зараховують два (2) очка.

5.3   За м’яч, закинутий зі штрафного кидка, зараховують одне (1) очко.

Ст. 6  Ігровий час або Переможець гри

6.1   Основний час гри такий:

Один (1) період у 10 хвилин ігрового часу. Ігровий годинник зупиняють, коли м’яч мертвий, та під час штрафних кидків. Ігровий годинник вмикають, як тільки передача володіння м’ячем закінчилася (як тільки м’яч опиняється в руках гравця команди нападу).

6.2   Проте, команда, яка першою набрала 21 очко чи більше, стає переможцем гри, якщо це відбувається до закінчення основного часу гри. Це правило застосовують тільки для основного часу гри (а не для можливого додаткового періоду).

6.3  Якщо на закінчення ігрового часу рахунок нічийний, призначають додатковий період. Перед початком додаткового періоду має бути перерва тривалістю в одну (1) хвилину. Команда, яка у додатковому періоді першою набере два (2) очка, стає переможцем гри.

6.4   Команда програє гру позбавленням права, якщо на час початку гри, зазначений у розкладі, вона не представлена на ігровому майданчику трьома (3) гравцями, готовими грати.

Один гравець може продовжувати гру.

Примітка: Якщо ігрового годинника нема, тривалість ігрового часу визначають організатори змагань на власний розсуд. ФІБА рекомендує встановлювати виграшний ліміт очок відповідно до тривалости ігрового часу (10 хвилин – 10 очок; 15 хвилин – 15 очок; 20 хвилин – 21 очко).

Ст. 7  Фоли/Штрафні кидки

7.1  Команда підлягає покаранню за командні фоли, після того як вона вчинила сім (7) фолів.

7.2   Гравець, який вчинив чотири (4) фоли, повинен залишити гру.

7.3   Фол, вчинений проти гравця, який перебував у процесі кидка зсередини лінії дальніх кидків, карають одним (1) штрафним кидком.

7.4   Фол, вчинений проти гравця, який перебував у процесі кидка з?за лінії дальніх кидків, карають двома (2) штрафними кидками.

7.5   Фол, вчинений проти гравця, який перебував у процесі кидка, і кидок з гри влучний, карають додатково одним (1) штрафним кидком.

7.6   Коли команда підлягає покаранню за командні фоли, фол, вчинений проти гравця, який не перебував у процесі кидка, карають одним (1) штрафним кидком.

7.7   Покарання за : технічний фол, неспортивний фол (два неспортивних фоли - дискваліфікація), фол що діскваліфікує - (1) штрафний кидок та вкидання м’яча.

Ст. 8  Імітація активної гри

8.1  Якщо команда імітує активну гру, чи їй не вдається грати активно і зробити спробу кидка – це порушення.

8.2   Якщо ігровий майданчик обладнаний годинником відліку часу на атаку, команда має виконати спробу кидка з гри протягом 16 секунд. Годинник вмикають, як тільки м’яч опиняється в руках гравця команди нападу (після того як відбулася передача володіння м’ячем, або під кошиком після закинутого з гри м’яча).

Примітка: Якщо ігровий майданчик не обладнаний годинником відліку часу на атаку, і команда не виявляє достатньо активних спроб атакувати кошик, суддя попереджає команду тим, що починає відлік останніх п’яти (5) секунд.

Ст. 9  Як грають м’ячем

9.1   Після кожного закинутого з гри м’яча або останнього влучного штрафного кидка:

Гравець команди, у кошик якої було закинуто м’яч, поновлює гру тим, що веде або передає м’яч з середини майданчика з місця безпосередньо під кошиком (не з-за лицьової лінії) у будь-яке місце майданчика за лінією дальніх кидків.

Команді, яка захищається, не дозволено намагатися оволодіти м’ячем у півкруглій зоні без фолу зіткнення під кошиком.  

Як можна грати після втрати м’яча або перехоплення.  

9.2   Після кожного невдалого кидка з гри або останнього штрафного кидка:

Якщо м’яч підбирає команда, яка атакувала, вона може і далі намагатися закинути м’яч, і не виводити м’яч за лінію дальніх кидків.

Якщо м’яч підбирає команда, яка захищалася, вона повинна вивести м’яч за лінію дальніх кидків (передачею або веденням).

9.3  Володіння м’ячем, надане команді після будь-якої ситуації мертвого м’яча, іншої, ніж влучний кидок, починається з того, що гравець команди, яка захищалася, передає м’яч гравцеві команди, яка нападає, за лінією дальніх кидків на місці навпроти лінії штрафних кидків(чек).  

9.4   Вважають, що гравець перебуває за лінією дальніх кидків, якщо жодна з його ніг не перебуває всередині чи на лінії дальніх кидків.

9.5  У разі ситуації спірного кидка м’яч передають команді, яка захищається.  

Ст. 10  Заміни

Заміна дозволена будь-якій команді, коли м’яч мертвий, перед уведенням м’яча у гру. Запасний може увійти у гру після того, як його партнер вийде з майданчика та партнери доторкнуться один одного. Заміни можуть відбуватися тільки за лицьовою лінією, що протилежна кошику. Запасним не потрібно дозволу чи запрошення від суддів чи суддів за столом.  

Ст. 11  Тайм-аути

Кожній команді надають один (1) 30-секундний тайм-аут. Будь-який гравець може просити тайм-аут, коли м’яч мертвий.

Ст. 12  Процедура подання протесту

Якщо команда вважає, що її права були утиснені рішенням одного з суддів, чи будь-якою подією, що сталася протягом гри, вона має діяти таким чином:

1.  Будь-який гравець цієї команди має підписати протокол одразу після закінчення гри і до того, як його підпише старший суддя.

2  Протягом 30 хвилин команда має подати керівникові змагань письмове пояснення цього випадку, а також як заставу суму, еквівалентну 200 доларам США. Якщо протест задовольняють, грошову заставу повертають.

3  Відеозаписи можуть бути використаними тільки для того, щоб вирішити, чи був м’яч під час останнього кидка з гри у момент її закінчення випущений з рук в ігровий час, та/або чи оцінювати цей кидок одним (1) чи двома (2) очками.

Ст. 13  Класифікація команд

Наведені нижче правила класифікації застосовують як для матчів у підгрупах, так і для остаточного підсумку змагань. Якщо команди рівні за першим показником, використовують наступний показник, і т.д.

1.  Більша кількість перемог.

2  Результати особистих зустрічей (беруть до уваги тільки перемоги та поразки, і застосовують цей показник тільки для визначення місць у підгрупах).

3.  Більша кількість закинутих м’ячів.

Якщо команди все ще рівні після того, як ці показники були застосовані, перевагу має команда (-ди) з найвищим командним рейтингом (сума рейтингових очок трьох кращих гравців команди, що вони її мали до початку змагань).


Гр. 03/17

Тема: Мiнi футбол.


1. Універсальний комплекс вправ для ранкової зарядки.
2. Опрацювати вiдео матерiал по вдосконаленню навичок володiння м" ячем.


https://www.youtube.com/watch?v=MLjl9wSNeGo

https://www.youtube.com/watch?v=hnMnGdhGhRw

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога